söndag, oktober 17

Härliga höstdagar...

Det är söndag och egentligen en meningslösdag...
För imorgon börjar man jobba...så det känns som om man bara går och väntar tills måndagen ska komma...
Men vi har ju så underbara höstdagar som vi måste ta vara på!
Underbart med höstens färger som faller till marken, kylan som smyger sig på friskt och härligt och första frosten kommer...underbart!


Igår var jag på en lite dagskryssning med mina arbetskollerger.
Något som egentligen är det samma varje gång men det var trevligt.
Äta gott och umgås och handla lite taxfree


Idag är det en städdag i våran förening, så det är bara klä på sig varma kläder och ut och njuta av det fina kalla vädret och plocka kratta lite löv



2 kommentarer:

mammaxtre sa...

Ibland kan även helgdagar kännas meningslösa, tyvärr. Så borde det inte få vara. Lediga dagar ska vara bra dagar.

Ha det gott

alegni sa...

usch, jag håller inte alls med dig om höst och kyla. färgerna så här års är fina, men det är nog det enda positiva jag kan se med den här årstiden. jag hoppas hösten och vintern går extra fort den här gången.
kram och ha en fin arbetsvecka!
ingela