tisdag, oktober 19

Energi...

Vad får man energi av?
Göra något man tycker om att göra, det får jag energi av!
Älskar mitt hem och nu när mörkret kommer älskar jag att få bara vara hemma och få tända ljus och bara få mysa det ger mig energi.
Att få annvända min kamera och få ta massor av bilder, att fånga ett ögonblick på bild

Att få njuta av alla årstider, våren, somma,r höst och vinter.
För varje årstid har verkligen sin egen charm.
Mat får jsg massor av energi av

Att få ge kärlek till någon som du älskar ger mig energi och bli älskad av någon.
Att umgås med människor som ger energi får jag energi av


Och idag var jag och tränade på gym med en vän och det var första gången på väldigt länge...
och det har ju varit så motigt och det finns 100 olika ursäkter till att inte komma iväg... till det där gymmet. En dålig eftermiddag hade jag på jobbet oxå och mår man inte bra mentalt då vill man bara gå förbi det där gymmet och bara gå hem.
Men dagens gympass gav mig så mycket ENERGI och det var så skönt efteråt, jag har verkligen glömt bort hur skönt det var att träna.
Massor av saker man gör får man energi av, det gäller bara att tänka på vad det är man får energi av och ta till sig det man får energi av och göra något positivt av det


0 kommentarer: