tisdag, december 21

Julen är här...

Och jag sitter här i soffan och kikar på En jul med Ernst
Ja, här hemma blir man retad för att man tittar på Ernst
Ingen här hemma som gillar honom. Men jag tycker om hans idéer och hans sätt att inreda, han ger mycket inspiration Han är naturlig hi hi hi...




Här blir det ingen gran i år och delvis är det tråkigt men oxå väldig skönt, att inte ha för mycket krav på hur allt ska vara. Varje jul behöver inte alltid bli som den brukar att vara. Men lite jul har jag här hemma.
Idag har jag haft en ledig dag och har varit ute och gått en alldeles underbar promenad.
Det känns som att det bara är jag som njuter av en sådan underbar vinter som vi har fått.
Med avslutning av lite inhandling av mat.
Nu får ni ha det så bra så ska vi nog hinna ses en gång till innan jul.

0 kommentarer: