söndag, december 5

Kära söndag...

Andra advent!
Och lite morgonmys i soffan med lite tidningar i knät. Förra helgen var jag på fotomässan i älvsjö i Stockholm, mycket att se och mycket att vilja köpa men man måste oxå ha pengar. Men lite tips och råd från en tidning kanske och en ny fotoväska eftersom man springer runt överallt med denna kamera

En lite light variant av en fotoskola i en tidning får jag just nu nöja mig med och givitvis när man läser så måste man ha kameran bredvid sig så man över det teoretiska så det fastnar, läs... praktisera och upprepa...

Väldigt roligt men väldigt svårt, det tar ett tag innan saker och ting rullar in och fastnar..

Men just nu sitter jag i det underbara köket och skriver till er medans min lussebullsmet jäser. Jag jobbar seriöst på min förändring som jag nämnt tidigare och jag tycker att det fungerar väldigt bra och abstinensen den har försvunnit. För att lätter ska kunna undvika allt som har med dator att göra, har jag flyttat min lilla data plats till köksbordet, så jag blir lite effektivare när jag jobbar vid datorn oxå.

Kram och fortsatt trevlig helg!




2 kommentarer:

Sophie M sa...

Hej gumman!

Din blogg är toppensnygg som vanligt! :D Fantastiskt fina bilder.

Jag har återigen bytt smyckesblogg.. är lite hattig jag vet, men nu ska jag ha den här kvar, jag lovar. Namnet är unikt och verkligen jag.

Så om du orkar länka om till

www.myrtenblad.blogspot.com

istället för Sophie K så gör gärna det.

Hoppas allt är bra med dig annars? Själv har jag börjat blogga mer nu när jag köpt en Samsung Galaxy S och kan använda tiden till och från jobbet lite mer effektivt :)

Kraaaam Sophie

mammaxtre sa...

Lussebullssmet kanske jag ska överaska min familj med idag. Vi får se. Det lät gott :-)