torsdag, december 2

Förändring...

Oj oj oj...
Jag som pratar om förändringar, jag än så länge så lyckas jag med mina förändringar
Men än sak är säker att saker och ting tar väldigt lång tid men, när jag väl lever i nuet ;-) så går veckan betydligt saktare.

Men här har det kommit upp både julstjärnor och en ny lampa!
Å nu är jag pank!
Och oj vilket tålamod jag har haft med lampan..
Jag köpte både en svart och en vit och det blev upp och ner...
Svart var den jag hade bestämt mig för och givitvis var jag tvungen att ta en bild.
Bilden förskönade verkligheten, det blev inte lika fint som på bilden.
Det vart för mycket kontraster i köket...så det blev en vit!
Ek bordet är redan en riktig avbrytare i min vita miljö

Å ja....i denna position till väggen bör det vara en svart lampa, men den ska ju inte bara spegla sig mot den fina väggen, utan den övriga delen av köket oxå
Kram på er!

1 kommentarer:

mammaxtre sa...

Jag tycker att det ser fint ut.