lördag, januari 1

2011...

Dag 1 2011...
Då ska man lära sig att skriva 2011, jag som precis har lärt mig att skriva 2010
varför ska tiden gå så fort!
Dag 1 jag har spenderat den här hemma och tagit det lugnt med en liten utflykt till affären

Var det någon som har lagt ett nyårs löfte?
Nej! inte jag... lyckas aldrig hålla dom eller så glömmer jag bara bort vad jag har lovat mig själv.
Men jag har saker som jag har blivit medveten om, om mig själv som jag vill jobba på
På mitt personliga plan det är en hel del... vill helt enkelt bli en bättre människa ochvem vill inte det? vad är egentligen en bra människa? kan man fråga sig?
Respektera mig själv mer, få en bättre självkänsla, sluta jämföra mig med andra
mindre negativa tankar... utnyttja tiden mer osv
Läsa mera böcker, lyssna på mer musik, njuta av livet, vi lever bara en gång.
Ja man kan lova sig själv många saker och det är bara jag som kan utföra dom

GOTT NYTT ÅT OCH GOD FORTSÄTTNING!


1 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

(⁀‵⁀,) ✫✫✫
.`⋎´✫✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫✫
.•°*”˜˜”*°•.✫✫✫GOTT NYTT ÅR 2011

Önskar Maud

<Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet