måndag, januari 3

Jag är ledig första veckan på året och vad ska jag börja det nya året med?
Jag sa till mig själv att jag ska starta året med att ta det lugnt
Men jag är OTROLIGT rastlös i själen.
Men det är väl ett tecken på att jag bör ta det lugnt..Nu när jul och nyårsstök är över.
Vill man städa bort allt och in med nya fräscha blommor
Vårlökar!
Men mina hyacinter står sig fint fortfarande



Har sagt till mig själv att jag ska ta mig till hammarbybacken och hyra mig ett par skidor och ta mig en tur i backen... har åkt slalom en gång i tiden och det ska väl sitta i benmärgen... lite uppfräschning så ska det nog gå. Det är en av sakerna som jag har lovat mig själv att jag ska göra att lära mig åka skidor igen. vill så gärna ta mig till fjällen och detta år vill jag att det ska ske!

Känner mig lita tom och rött i huvudet så jag behöver väl en veckas lugn och ro så att man är start klar för detta år så man orkar jobba fram till sommaren

Kram!

0 kommentarer: