söndag, januari 23

Fullt ös...

Nu är julen borta, det lilla som var framme.
Mitt lilla projekt som jag har i mitt huvud det hänger där men har haft så mycket den här veckan, har inte haft tid att sitta vid datorn alls... Men det är inge bråttom men det. sedan var det där med att blogga runt varje dag för att få flera besökare...
Nja... det går ju så där... men vad fan man måste ju lev sitt liv oxå!
Och så är det! sedan försöker jag att leka data hacker...hi hi hi impad på mig själv.



Jag har lite att fixa med.
För ett tag sedan tog jag på mig att "fixa" till lite bröllops bilder och det tar lite tid och man kan inte sitta med allt med än gång men och har kommit av mig lite.
Brudparet hade inte turen med val av sin kameraman.. tyvärr så är det så att valet av fotograf kan kosta pengar bröllop. Så man väljer någon som har en systemkamera av äns vänner och tyvärr vart det inte så bra bilder... i detta fall. Väldigt brusiga och lite ofokuserade bilder...så jag fixar lite och trixar lite med bilderna...men det blir inte så mycket bättre tyvärr



2 kommentarer:

mammaxtre sa...

Bilden i detta inlägg är jättefin.

Ha det gott

alegni sa...

hej lisa! önskar dig lycka till med alla projekt du har framför dig. trist om bröllopsbilderna inte blev bra. det är ju verkigen en sådan gång som man vill att allt ska klaffa till punkt och pricka. hoppas du kan rädda några bilder i alla fall.
kram