torsdag, januari 13

Jaha...

Tack söta ni!
Hur ska jag få detta att gå ihop...Jag kliver upp kvart över fem för att vara på jobbet kl. 07.15
sedan är man hemma till halv sex...sedan ska man hinna träna, ta det lugnt , laga mat sedan är det dax för sängen och sedan en repris igen...
Blogga morgon, dag och kväll...
Wow vad ni där ute är duktiga, jag tycker jag har lagt massor med tid, men det betyder att jag får väl lägga ännu mer tid.
Bara att samla energi!


Men vill man att det ska funka och har man ett mål så har man
...så det är bara ta tag i hornen och köra!


14 kommentarer:

Åppå Källbackan sa...

Tack för kommentaren! :) Men jag jobbar inte, har inga barn eller studier, så jag hinner blogga ofta. Det är bara hur man hinner helt enkelt. Sen går det ju att tidsinställa blogginlägg så de sprids ut lite här och var på dagen. Då kan man blogga när man har tid helt enkelt :)

Men ett inlägg om dagen är hur bra som helst!! :)

Ta hand om dig!
Kram!

mammaxtre sa...

Som jag känner igen mig. Tiden räcker inte till helt enkelt.

Ha det gott

Stjärnor & Champagne sa...

Hoho vilken ljuvlig bild:)...Min kamera? Jag har en Canon Eos 50D. Använder olika objektiv och på den senaste bilden hade jag ett enkelt som jag hittade i en låda, hm min man är som han är om man säger så. Objektivet är ett 24-85 mm och jag använder det ganska ofta. Jag gillar det men oftast får jag gryniga bilder beror på högt Iso men jag avskyr att läsa intruktionsböcker och tiden bara går. Jag blir så glad att du skrev till mig att du gillar mina bilder, lyfter min vardag:) Ha det bäst stor kram Anne

Stjärnor & Champagne sa...

Psst du tar jättefina bilder:) Kram

Stjärnor & Champagne sa...

Psst igen nu är jag tjatig:) Så fina bilder borde vara större, hör av dig till mig om du vull ha hjälp om du inte kan det själv:) Kram igen:)

♥ Fyra årstider sa...

Jag det är inte lätt att få ihop livet. Att få en stor blogg handlar om så mycket. Bild, text, vad du förmedlar, hur du syns, hur mycket du själv bloggar. Mina 2 första år var jag på andra bloggar all min lediga stund. Nu orkar jag inte det längre. Tack för din kommentar hos mig.
Kram Lotta

Vitt och Blått sa...

Känner igen mig helt! Ibland får jag till ett inlägg i veckan, ibland två dagar i rad, men jag hinner absolut inte med tre om dagen - puh! Går inte med ett heltidsjobb som inte är framför en dator. Har också mål, men det gäller att jobba här hemma och bli klar och precis som dig - må bra, hinna träna osv. För mig är bloggen en dagbok där vi brukar kolla tillbaka, vad gjorde vi i januari 2009? Så kul och se hur allt går framåt, för det gör det och det är vårt stora mål. Ha en bra helg! Kram E

Lantligt i smultronbacken sa...

Hej!

Om du menar glasen hos mig, de med fot, så är de inköpta på Rusta. IKEA har inte dessa längre då de har utgått. Men de ser lika ut på Rusta. Hoppas du hittar dem.

Kram Teres

Sjabbig men chic sa...

Nej, men tre gånger per dag! Uj,uj, uj. Ibland räcker inte tiden till så är det bara. Fast en del dagar då har man ju tid och då kan man helt plötsligt göra flera inlägg:) Men lycka till!!!

Kram Lisa

Linnea sa...

Hej, vilken supermysig blogg och tack för besöket på min blogg, här kommer jag absolut att komma in ofta :)

Kram Helena

Hildas hem - Sofia sa...

Hej och tack för besöket hos mig!
Det är väldigt tidskrävande att blogga. Men samtidigt så kul så det är något jag prioriterar, men jag förstår att det är problematiskt med heltidsjobb och en massa annat. Jag är ju egen företagare och jobbar jättemycket men samtidigt så är jag flexibel och kan själv bestämma när jag vill ta mig tid för att blogga.

Jag tycker att du tar väldigt fina bilder. Satsa mer på dina bilder för att inspirera andra.
Lycka till med bloggandet. Jag kommer att komma hit och kika ibland :)

Ha en fin kväll!
Kram Sofia

Anne sa...

Hej!

Tack för besöket hos mig!

Man gör det man hinner, det behöver inte vara mer än så.
Som du ser hos mig så har jag till och med haft en jättelång bloggpaus, men besökarantalet har knappt förändrats och även när jag var som mest aktiv blev det bara ett inlägg om dagen, det räcker gott tycker jag :-)

Jättefin bild på kissen i gröngräset, fick sommarkänslor!

Hälsningar Anne

Sophie sa...

Hej!
Tack för fina ord hos mig! Gillar din blogg jättemycket, och dina fina bilder.

Som fyrabarnsmor känner jag igen mig i det du beskriver...Att blogga är en sorts avkoppling, även om det är svårt att få tid till det. Men det är mitt andningshål, fast vissa månader blir det få inlägg. Då får man inspiration av t ex dina ord!

Kram,
Sophie

D A H L È N sa...

sv: min design är gjord av inisen.com så du får fråga henne :)