fredag, februari 11

Vinter kaos i stockholm..

Här i Stockholm har det varit riktig vinterväder, många kallar det vinteroväder/ kaos..
Men i min mening helt underbart! med riktig vinter när det ska vara vinter.
Varför längta till vår nu när det inte kommer någon vår i februari... Blir lite smått irriterad på dessa som tjatar om våren nu, ja längta kan man ju göra men då får man längta läääänge..
Så jag sparar min längtan tills det är dax och njuter av det vi har nu.


 Och trotts sådant vinterväder så sjönk gradena ytligare 4 grader och det blev rejält kallt men
solen tittade fram och det blev helt underbart väder



Dessa söta zuccini fick följa med hem från mataffären,
det var så söta och runda

Kram så ses vi snart igen

2 kommentarer:

Hilde sa...

TAKK!!!! Endelig en som innser at vi har en årstid som varer i tre måneder - vinter og det skal være vinter lenge ennå... Vi kan kjøåe hjem vårplanter og annet men nå er det vinter og den er herlig!!! Masse snø i Oslo og flott lek for ungene... Nyt helgen og vinterværet.
Hilde

mammaxtre sa...

Gud vad härligt! jag längtar absolut till våren, men förstår att det är långt tid. På vintern föredrar jag just vinter. Dock börjar jag tröttna på att skotta, och jösses så halt det var på motorvägen imorse.

Idag har vi i Stockholm det vackraste vinterväder man kan tänka sig. Sol och gnistrande vit snö :-)

Ha det gott Lisa.