torsdag, februari 10

Vardagslyx..

Dessa kryddor går jag och kikar på lite då och då när jag är på besök i mataffären.
Men är alldeles för snål att köpa dom med hem. Tycker att dom är ett snepp lite för dyra..
Men sedan insåg jag vilken skillnad det är från standard kryddorna med alla extra tillsattser och varför inte ta och förgylla matlagningen med en lite lyxigare krydda.



Så dessa fick följa med hem.
Nu är har jag ett projekt färdigt så nu ska jag hoppa på nästa.
Har inte kunnat se mina RAW bilder på datorn och har jag ett program där jag ska kunna arbeta med RAW bilder så vill jag ju att det ska fungera, men det har jag fixat till alldeles själv. Och ändrat bildstorlek på bilder för att kunna ladda in bilder på Fotosidan och det lyckades jag oxå med alldeles själv. Men vissa saker tar lite extra tid för att lista ut hur man gör. Och nätet vad det är bra man kan verkligen hitta allt!
Så nu till nästa projekt


0 kommentarer: