söndag, februari 6

Tid...

Jag kommer alltid att tjata om tid här på bloggen.
Jag säger det igen hur får ni ihop det här ute... Min tid räcker inte till...
Med jobb, barn och familj och njuta av livet och blogga...
Nä jag hinner inte med iallafall och då kan jag säga att jag har inaga barn...
Jag har börjat att träna nu och ska hinna med 2-3 dagar i veckan och så vardagen med allt annat som gör att tiden inte räcker till...
När det är dags att blogga, då är det dags att sova..
Hi hi hi ja så illa är det... men jag hinner med så mycket annat just nu så livet är inte tråkigt och jag tror att jag njuter lite av livet utan att flasha om det här (ler)
Blogga eller hinna en lugn stund i soffan med lite bloggning...

Detta är en mysig lite katt som kommer och myser med mig på morgnarna
Han är helt underbar!
och jag har fått fota hans lathet oxå...


 Som sagt så hinner jag med att göra så mycket annat än att blogga
Har redigerat färdigt bilderna som jag har hållt på med.
Så nu kanska jag kan hinna med att blogga istället för att sitta med dom.
Ä dessutom lite stolt över mig själv.. har inte kunnat se mina raw bilder i datorn
Men efter lite forskning på nätet så har jag lyckats fixa problemet.



Och en strålande dag har det varit här i stockholm med mycket sol,
har varit ute och gått och gått en lång promis idag i rte timmar!
Helt underbart!

Som sagt tiden rinner snabbt iväg sist jag kika på klockan så var hon 21.50 och nu 22.30
...så nu är det ax att släcka

Kram!




1 kommentarer:

alegni sa...

när man har mycket att göra, lär man sig (förhoppningsvis) att prioritera och välja bort det som sist och slutligen inte är så viktigt. det har jag också lärt mig, men tyvärr den hårda vägen...
fin ny vecka! kram
ingela