tisdag, maj 10

Eländigt sjuk...

Jag är sjuk igen... hatar att vara sjuk...
Först hade jag en sväng med någon konstig huvudvärk som var blandad med yrsel sedan blev jag frisk sedan blev jag dunder förkyld...sedan frisk i två veckor..nu ont i halsen...och det gör så ont att att ha ont i halsen..
det går inte att svälja man får anstränga sig hårt för att svälja ...
vill bara bli frisk NU! ont i nacken har jag me...
känns som jag missar vårens blomning...och alla dofter..
Ja ja det blir inte alltid som man har tänkt sig

Dessa dagar jag varit frisk så har jag fått fotografera vänner och väns dotter och min sambos dotter
med mitt makro objektiv...så roligt att få testa sina fotograferings tallanger på människor, vilket jag tycker är väldigt svårt. Har inte fotat inredning allas...
Kram på och håll er friska nu!


1 kommentarer:

alegni sa...

krya på dig!
kram
ingela