onsdag, maj 18

En maskros..

Älskar min lampa! Helt underbar är den!
Köpte mig en svart tyglampa som såg ut som en pumpa.. men var inte riktigt nöjd med den. Så den blev utslängd på blocket. Såld blev någon som köpte den.


Börjar att bli frisk nu, har fått penicillin och den börjar att värka.. men jag har ett konstant sus i mitt öra som inte vill försvinna. Det är så jobbigt.. hör inte normalt på höger öra, ljudet skär in, ljudet skriker in i örat..
Ja ja.. men jag hoppas att det kommer att försvinna.
Idag har jag faktiskt haft lite energi att fotografera lite här hemma.



Jag har dessutom missat all blomning... ute. men man kan ju inte få allt här i livet. Men jag älskar vårens blomning. Det är så vackert. Har lyckats tagit mig ut på en promenad och jag fick iallafall njuta av våren dofter. Underbart.. När man blir sjuk då stannar man upp och har möjlighet att tänka. Vad som är viktigt i sig själv. Man måste ta hand om sig själv! Vill nu bara ut och gå, springa, träna och ta hand om mig själv. Det är nog det svåraste i livet.. att ta hand om sig själv. Man visar för mycket hänsyn till andra runt omkring sig. Men det gäller ju att hitta en balansgång..

Kram på er så ska jag bli återställd så jag kan få njuta av detta underbara väder!

0 kommentarer: