söndag, maj 29

Lite Söndagsregn..

Lite söndagsregn är lite mysigt när man har bestämt sig att ligga kvar i sängen för att fortsätta läsa en bok!
Mysigt! När man ändå inte har så stora planer en söndag så är det helt okey att det regnar tycke jag.
Jag ska ta mig ner till gymmet och sedan fixa lite här hemma!
Har lite och fixa med men som jag gärna skjuter åt sidan.. Inga märkvärdiga saker, lite vardagssysslor som
bara står och väntar tills de blir gjorda. Kanska ska skriva den där göra listan för då blir man lite effektivare till att saker bli gjorda och då ser man att det blir gjort!


För ett tag sedan sa jag att jag hade att litet projekt på gång.. men det har totalt runnit ut i sanden..
Jag tänkte skapa mig en ny blogg som går mer åt foto.. inte inriktat på inredning.. men.. det är svårt att skapa något nytt när man är delvis är nöjd med det man har men ändå inte.. förstår ni?!? Och samtidigt har jag en ide men svårt att få till den.. Sedan skulle jag vilja skapa mig en hemsida.. men det är oxå ett hästjobb.. och just nu vill jag inte sitta vid den här datorn i flera timma och som blir dagar av timmar..
Ja ja.. vi får se hur det går men det ligger lite på hyllan.
Ha en skön söndag!


0 kommentarer: