tisdag, januari 19

Insperation...

Wow...nu har jag fått lite energi av att titta in hos fler av er!
Å...vad glad jag blir och vilken inspiration jag har fått
Det känns lite som att jag har sovit i två veckor och plötsligt vaknat
Men jag har bestämt mig att inte köpa några nya blommor förrän amarylisarna har blommat färdigt...
Och jag forsätter att att det lugnt...
Det är oerhört mycket runomkring mig nu och man ska hinna leva oxå och orka gå till jobbet



När det gäller inredning i mitt hem så har jag kommit fram till en sak och det är att jag är
Så himla nöjd med mitt vardagsrum med vita väggar jag har varit anti vitt i många många år men eftersom jag inte kunde bestämma vad jag skulle ha för tapet så blev det vitt och det är kanon! Men inte varit 100% på köket och ett av sovrummen...
Och kanske är det så att nu är det dax...
Jag tror att det är dax att sysselsätta mig lite...Att ha ett projekt, det är ju lite det som är syftet till den här bloggen att få en spark i rumpan

Nu är det helg snart men först ska jag jobba kväll och det är oerhört skönt att få lite sovmorgon i det här vinter mörkret...
Det tyngsta månaden på året är februari för mig, kanske för att man har så mycket förväntningar och mycket att se fram emot och att det ska hända något!
Vi ses till helgen och jag är så oerhört tacksam och glad över att alla som kommer och besöker lilla mig!

1 kommentarer:

annami sa...

En utmaning till dig inne hos mig. Välkommen. Ja, enligt reglerna så måste jag ju nu då skicka denna vidare. Ni som får den, bara gör vad ni ska! Annars bryter ni en kedja som kan vara flera tusen år gammal. Som kom till innan alla bloggare ens var födda! Så kan det vara...