tisdag, januari 19

Velig bloggerska, del 2...

Litchiplommon...

En söt liten rackare som kommer från Thailand och god är den oxå! men lite dyr så det är inte ofta jag köper den, men ibland så åker den ner i korgen, det är en väldigt söt och len smak med en stor skärna i mitten


Det är så härligt att få kommentarer på sina inlägg, jag blir så glad!
Att det finns andra som tänker som jag...och är lika veliga
Jag tar det säkra före det osäkra jag har vitt och beige färg på väggarna!
Ifall jag ska tröttna på det jag väljer
men nu har jag faktiskt hittat den där tapeten som jag har prata om
Jag är himla sugen!
Jag har sätt den när jag varit ute och suktat på hemnet
Boråstapet etage
Kanske som en fond vägg i sovrummet....
Vi får se

Idag känner jag att jag börjar komma ikapp efter jul och nyår
och andra sidan har jag inte stressat för att kommit dit heller utan det får komma när det kommer...
Idag det varit en sådan där dag..."hinna ikapp dag" Tvättat, städad, rensat lite...
Ibland får man energi och man bara fortsätter och fortsätter...
Jag har lyckats rens lite kläder och saker som jag vet att jag inte använder, men jag måste säga att jag är duktig på att spara kläder för jag tänker alltid att jag kanke sätter på mig det någon gång och 3 år senare undrar jag varför jag har sparat det och får inte på mig kläderna änns...
Hur konstig är man inte!

4 kommentarer:

NeMa Design sa...

Men vad skönt att det finns fler "vel-fior" ;o) Jag har också svårt att bestämma mig med jämna mellanrum....
Ha det gott Kram Malin ♥♥♥

Hilde sa...

Jeg er ofte raskt til å bestemme meg, men angrer mange ganger på mine valg - skal bli flinkere til å tenke etter og så velge! sKJØnne Litchi bilder du viser - den smaker så godt!
hILDE

Nettskie sa...

För oss "velisar" funkar Etagetapeten utmärkt :). Jag har den i mitt kök, fast med vit bakgrund.... Kramar

♥ Fyra årstider sa...

Lycka till med tapeten.
Kram Lotta